23 Haziran 2011 Perşembe

Plato Meslek Yüksekokulu


Plato Meslek Yüksekokulunda mezuniyet çoşkusu

Plato Meslek Yüksekokulu 2010-2011 Akademik Yılı mezunları düzenlenen törenle diplomalarını aldılar, ardından sevinçlerini keplerini fırlatarak yaşadılar.

İki yıl önce Plato Meslek Yüksekokulu’nda yükseköğrenime başlayan öğrenciler, 2011 bahar döneminin bitiminde mezun olarak iş hayatına atıldılar.  

Başarılarını Birlikte Kutladılar
Plato Meslek Yüksekokulu’nun Radyo Televizyon Programcılığı, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Basım ve Yayın Teknolojileri programlarını başarıyla bitiren öğrenciler mezun olarak önlisans diplomalarına kavuştular. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan tören açılış konuşmaları ile devam etti. Plato Meslek Yüksekokulu Mütevelli Heyeti Başkanı Tolga Yazıcı konuşmasında, 2010-2011 Mezuniyet Töreni’nin Plato için ilk mezuniyet töreni olması sebebiyle çok özel olduğunu dile getirdi. Plato Meslek Yüksekokulu Mütevelli Heyeti Başkan Vekili Dr. Mustafa Melek ise açılış konuşmasında okulda yaşanan gelişmelere yer verdi. Program ve öğrenci kontenjan sayılarının artmasından bahseden Melek, Plato Meslek Yüksekokulu olarak Milli Eğitim Bakanlığı Kız Teknik ve Olgunlaşma Enstitüleri ile yapılan işbirliği sayesinde Adana, Ankara, Bursa ve Trabzon’a da Plato eğitimini götürmekten mutluluk duyduklarını dile getirdi. Ayrıca Bilge Adam işbirliği ile Bilgisayar Programcılığı, İnternet ve Ağ Teknolojileri ile Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon programlarını da eğitim alanlarına kattıklarını söyleyen Mustafa Melek sözlerini şöyle bitirdi: “Plato Meslek Yüksekokulu’nda verdiğimiz eğitim ile mezun öğrencilerimize hayatta ayrıcalıklı bir konum kazandırdığımıza inanıyorum” dedi.


Plato Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Atila Yayla ilk öğrencileri mezun etmekten duyduğu mutluluğu ifade etti. Yayla ayrıca öğrencilere kendilerini sürekli geliştirmeleri konusunda öğütler verdi. Plato Meslek Yüksekokulu garantör üniversitesi İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cenap Ş. Özben de 2010-2011 Mezuniyet Töreni’ne katılanlar arasındaydı. Özben, Plato ismi ile ilk karşılaştıklarında teknik eğitim veren bir üniversitenin, sosyal alanda eğitim veren bir okula garantör olmalarına şaşırdıklarını ancak ne kadar doğru bir karar verdiklerini mezuniyet töreninde anladığını dile getirdi. 2009 – 2011 eğitim ve öğretim yıllarında, derslerindeki başarılarından dolayı okul birincisi, ikincisi ve üçüncüsü, ödül almaya hak kazandılar. Başarı sıralamasına göre Radyo Televizyon Programcılığı öğrencisi Merve Yorulmaz okul birincisi; Radyo Televizyon Programcılığı öğrencisi Serap Aksoy okul ikincisi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı öğrencisi Ayşe Defne Öztürk okul üçüncüsü oldu. Okul birincisi Merve Yorulmaz konuşmasında kendisini birinciliğe götüren yolda destek olan herkese; ailesine, hocalarına ve arkadaşlarına teşekkür etti. Plato Meslek Yüksekokulu’nda bir gelenek başlatılarak her eğitim-öğretim yılının okul birincilerinin adlarının yer alacağı bir kütük oluşturuldu. İlk mezunumuz ve ilk okul birincimiz olarak Merve Yorulmaz’ın adı kütüğe çakıldı. Tüm öğrencilerin diplomalarını almaları ile devam eden tören öğrenciler, veliler, öğretim üyeleri ve tüm davetliler için verilen kokteyl ile son buldu.
Haber: YBBD Haber Merkezi
Haberin adresi.
 İbrahim erdem karabulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder